Opleidingen

De naverkoopdienst (meer dan de helft heeft meer dan 10 jaar praktijkervaring) neemt onmiddellijk na de verkoop het heft in handen. In eerste instantie is het haar taak het afrekensysteem te leveren en te installeren. Daarbij volgt zij getrouw de afspraken die gemaakt werden met onze vertegenwoordigers .

Een uitgebreide opleiding is noodzakelijk om uw kassa-systeem ten volle te benutten waar u het voor gekocht heeft: organisatie en controle.

 

 

 

 

Mario  is al  27 jaar op post en kent dan ook de Sharp-kassasystemen als geen ander.

Bij de levering wordt een scenario gevolgd zodat de medewerkers nà de opleiding de kassa volledig onder de knie hebben. Het tafelbeheer zoals wisselen van tafels, splitsen van rekeningen, speciale toetsen, correcties,…. alles wordt gedetailleerd door hem uitgelegd.

Aan de patron wordt geleerd hoe hij eenvoudige programmaties kan uitvoeren zoals het veranderen van prijzen, artikels of het toevoegen van een nieuwe kelner. Ook de rapportering wordt gedetailleerd onder de loep genomen.

Op het einde krijgt men nog een verkorte bedienings -en patronhandleiding die men altijd kan raadplegen als men iets vergeten is. Bovendien kan u ons 7/7 bereiken voor telefonische assistentie en in geval van nood komen we langs.

 

 

 

 

Kurt  is reeds 18  jaar trouw aan ons bedrijf. Hij is  verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen van onze technische dienst.

Tevens heeft hij zich vooral gespecialiseerd in Winpos  (software voor lingeriewinkels, kledingwinkels, decoratie, enz). Deze opleiding neemt meerdere dagen in beslag en wordt stap per stap uitgelegd aan de klant . Hij legt aan klanten uitvoering uit op welke manier ze hun nieuwe collectie moeten invoeren in het kassasysteem want dat is de basis van alles. Tijdens een tweede opleidingsdag komen andere dingen aanbod zoals correcties, ruilingen, klantenkaarten, kortingen, enz en eindigt met de rapportering.

 

 

 

 

 

Davy Coun is al 11 jaar in dienst bij Hendrickx en had reeds gedurende 4 jaar daarvoor ervaring opgedaan in de kassawereld. Het is dan ook niet te verwonderen dat de Vectron kassasystemen voor hem geen geheimen meer kennen.

Hij legt tijdens zijn opleiding aan de klanten, aan de hand van een leveringscenario, aangepast aan de specifieke noden van de klant, het tafelbeheer zoals wisselen van tafels, splitsen van rekeningen, speciale toetsen, correcties volledig uit. Als de klant gekozen heeft voor een mobiele oplossing zoals afstandsbedieningen, draadloze printers, … worden ook deze niet vergeten.

Aan de patron wordt geleerd hoe hij eenvoudige programmaties kan uitvoeren zoals het veranderen van prijzen, artikels of het toevoegen van een nieuwe kelner. Ook de rapportering wordt gedetailleerd onder de loep genomen. Als er ook back-office software aangekocht werd, komt hij nog eens terug om ook deze in detail uit te leggen.

Soms is het noodzakelijk om de opleiding over enkele dagen te spreiden zodat iedereen de tijd heeft om de grote stroom aan nieuwe informatie in zich op te nemen.

 

 

 

Charly Schuermans vervoegde ons technisch team 4 jaar geleden en is op die tijd uitgegroeid tot onze absolute specialist  van de Cash-Keeper Systemen.

Bij een Cash-Keeper systeem is de opleiding cruciaal en onontbeerlijk. Deze opleiding neemt al snel een volledige dag in beslag. Niet alleen moet de werking uitgelegd worden, er moet ook stilgestaan worden bij de hardware zodat de klant in staat is om zelf eenvoudige blokkeringen, zoals gescheurde of verfrommelde biljetten op te lossen. Ook hier wordt de rapportering uitgelegd en is erg belangrijk voor de goede werking van het systeem.

 

 

 

 

 

Younes Akremi kwam enkele maanden geleden in dienst en wordt op dit ogenblik intern opgeleid om zijn collega’s in de nabije toekomst te ondersteunen. Hij wordt mede verantwoordelijk  voor  het onderhouden van onze website en bijhorende webshop.

 

 

 

Jasmine Dommershausen is sinds vorig jaar bij ons in dienst. Haar taak bestaat uit het programmeren van alle systemen die door onze technische dienst geleverd worden. Zij is ook het vaste telefonische aanspreekpunt van onze technische dienst. Als u iets niet meer weet of u heeft nog bijkomende vragen over uw kassa gaat zij u telefonisch terug op weg helpen.